SellyHome

Kirjoittakaa meille

Tähdellä (*) merkityt kentät on täytettävä

Myyntiehdot

Myyntiehdot

 

Pyydämme sinua lukemaan huolellisesti myyntiehdot. Kun tilaat tuotteita Sellyhome-verkkokaupasta, hyväksyt alla olevat ehdot.

 

Sisällysluettelo:

 

1. Sopimus

2. Maksu

3. Toimitus jne.

4. Tiedot

5. Hinnat

6. Sopimuksen tekeminen

7. Tilausvahvistus

8. Riski

9. Peruuttamisoikeus

10. Paketin tarkistaminen

11. Valitus

12. Ostajan oikeudet viivästyessä

13. Ostajan oikeudet vaurion sattuessa

14. Myyjän oikeudet

15. Takuu

16. Henkilökohtaiset tiedot

 

 

1. Sopimus

Ostajan ja myyjän välinen sopimus koostuu tiedoista, jotka myyjä antaa ostosta verkkokaupasta (mukaan tuotteen luonteesta, määrästä, laadusta, muista ominaisuuksista, hinnasta ja toimitusehdoista), mahdollisesta kirjeenvaihdosta osapuolten välillä (esim. sähköposti) ja näistä myyntiehdoista.

 

2. Maksu

Korissa näkyy ostoksen kokonaishinta, sis. Alv ja lähetys. Ostajan on maksettava tämä kokonaishinta. Myyjä voi vaatia maksua tuotteesta tuotteen tilauksesta. Myyjä tekee tilauksen valmistajalta ostoksen maksamisen jälkeen.

Ostaja voi maksaa seuraavalla tavalla:

1. Myyjä tarjoaa turvallisen korttimaksun VISA: lla ja Mastercardilla. Jos ostaja käyttää maksamiseen luotto- tai maksukorttia, myyjä voi varata ostohinnan kortille tehdessään tilauksen enintään 4 päiväksi tilauksesta.

2. Laskujen eräpäivä on vähintään 30 päivää. Lasku lähetetään sähköpostitse asiakkaalle samana päivänä tilauksen valmistumisen jälkeen.

3. Kun ostat verkosta, sinulla on asiakkaana oikeus peruuttaa ostoksesi. Selly Home pyytää kaikkia asiakkaita miettimään tarkasti, ennen kuin he tilaavat.  Heti kun tilaus on lähetetty, asiakkaan on maksettava palautuskulut. 

 

3. Toimitus

Kaikki yli 49€ tilaukset toimitamme ilman toimituskuluja. Alle 49€ tilauksille toimituskulut ovat 10€.

Huonekalut toimitetaan yleensä valittuun noutopisteeseen tai joissakin tapauksissa kotiisi. Kaikki tiedot toimituksesta lähetämme sinulle sähköpostilla. Kuljetuksen aikana voi seurata pakettia, tehdä korjauksen osoitteeseen ja ohjata paketin uudelleen 

Muistutamme myös, että jos et nouda pakettia noutopisteestä ajoissa ja paketti palautuu varastoomme, veloitamme 35€ toimituskulut.

Jos haluat palauttaa tuotteen, ota meihin yhteyttä. Palautuskustannukset ovat 35 euroa. Kuitenkin jos haluat palauttaa patja, palautuskustannukset ovat joskus korkeampia ja sovitaan niitä aina henkilökohtaisesti asiakkaan kanssa.

Jos valitset ilmaisen toimitusvaihtoehdon, muista, että lähetämme sinulle paketteja ulkopuolisen yrityksen GLS:n avulla, ja tähän kuljetusyritykseen kannattaa ottaa yhteyttä, kun sinulla on kysyttävää toimituksesta. Löydät kaikki tiedot, kuten pakettinumerot, verkkosivustoltamme. 

 

4. Tiedot

Yrityksen nimi: Selly Home sp.z.o.o
NIP: 6192050326, REGON: 384405759, KRS: 0000804843
Yhteysosoite: Kwiatowa 29, 63-600 Kępno, Polen 
Sähköposti: office@sellyhome.fi

Selly Home Sp. z o.o. osoite Kwiatowa 29, 63-600 Kępno, Puola ottaa vastuun valituksista ja palautuksista

 

5. Hinnat

Verkkokaupassa ilmoitetut hinnat sisältävät arvonlisäveron.
Tiedot toimitetaan ostajan kokonaiskustannuksista, mukaan lukien kaikki verot ja toimituskulut, ennen tilaamista.

 

6. Sopimuksen tekeminen

Sopimus sitoo molempia osapuolia, kun myyjä vastaanottaa ostajan tilauksen. Sopimus ei kuitenkaan sido toista osapuolta, jos myyjän tarjouksessa on esiintynyt kirjoitusvirheitä verkkokaupan verkkosivulla tai ostajan tilauksessa, ja toinen osapuoli huomasi ja olisi pitänyt ymmärtää, että tällainen virhe oli olemassa.

 

7. Tilausvahvistus

Kun myyjä on vastaanottanut ostajan tilauksen, myyjän on vahvistava tilauksen mahdollisiman pian lähettämällä ostajalle tilausvahvistus.

On suositeltavaa, että ostaja tarkistaa, että tilausvahvistus vastaa tilausta määrän, tuotetyypin, hinnan jne. Suhteen. Jos tilauksen ja tilausvahvistuksen välillä ei ole vastaavuutta, ostajan tulee ottaa yhteyttä myyjään mahdollisimman pian.

 

8. Riski 

Tuotteeseen liittyvä riski siirtyy ostajalle, kun ostaja noutaa sopimuksen mukaan tuotteen.

 

9. Peruuttamisoikeus

Ostajalla on 14 päivän peruuttamisoikeus, jonka kuluessa kuluttaja voi perua tilauksen ilman erityistä syytä.

Ostajan on ilmoitettava myyjälle peruutusoikeuden käytöstä mahdollisimman pian. Ostajan ilmoituksen myyjälle peruutusoikeuden käytöstä on tehtävä verkosivullamme, sähköpostilla tai puhelimella. Sitten sovitaan miten ostaja aikoo palauta tuote myyjälle.

Peruutusoikeutta käytettäessä tuote on palautettava myyjälle 14 päivän kuluessa päivästä, jona ostaja vastaanottaa tuotteen.

Myyjän on palautettava koko ostohinta ostajalle 30 päivän kuluessa päivästä, jona myyjä vastaanottaa tuotteen. Palautusoikeus on ostajan vastuulla, ja tavarat on  palautettava samassa kunnossa kuin ne toimitettiin.

Asiakas voi peruuttaa tilauksen ilman lisäkustannuksia, kunnes myyjä on lähettänyt tilauksen. Heti kun tilaus on käsitelty, tai jos ostaja ei halua hyväksyä tilausta, myyjällä on oikeus veloittaa ostajalta palautuskustannukset. Jos tilaus on lähetetty, asiakkaan on maksettava 35€ palautuskulut.

Kuitenkin jos haluat palauttaa patja, palautuskustannukset ovat joskus korkeampia ja sovitaan niitä aina henkilökohtaisesti asiakkaan kanssa.

 

10. Paketin tarkistaminen

Suosittelemme, että ostaja tarkistaa, onko tuote tilauksen mukainen. Jos tuotteessa on vika, ostajan on kohtuullisen ajan kuluessa havaittuaan sen ilmoitettava myyjälle, että hän vetoaa vikaan.

Jos tavara ei vastaa tilausta, ostajan on ilmoitettava asiasta myyjälle ja tehdä valituksen.

Ostaja on vastuussa tavaroiden vastaanottamisesta ja allekirjoittamisesta, että tavarat on vastaanotettu toimitushetkellä. Asiakas on vastuussa pakkausten määrän laskemisesta. Poikkeamat on merkittävä lähetyshetkellä rahtikirjaan ja asiakkaan on allekirjoitettava alla. Nämä asiakirjat ovat tärkeitä valituksen prosessissa.

Ostajan on ilmoitettava kuljetusvaurioista viimeistään 3 päivän kuluessa Sellyhomelle, koska myyjän on ilmoitettava vahingosta kuljetusyritykselle.

 

11. Valitus

Jos tuotteessa on vika, ostajan on kohtuullisen ajan kuluessa havaittuaan vian ilmoitettava myyjälle kirjallisesti, että hän vetoaa vikaan. Määräaika ei voi koskaan olla pidempi kuin kaksi kuukautta siitä hetkestä, kun kuluttaja havaitsi vian. Ostajan on täytettävä valituslomake kirjautumalla sisään tiliisi Sellyhome -sivulla. Vaihtoehtoisesti asiakas voi lähettää sähköpostin osoitteeseen office@sellyhome.fi ja kirjoittaa VALITUS aiheena. Ostajan on kirjoitettava yksityiskohtainen kuvaus vahingosta ja liitettävä siihen valokuvat. Myyjällä on 30 päivää aikaa käsitellä valitusta.

 

12. Ostajan oikeudet viivästyessä

Jos myyjä toimittaa tavarat liian myöhään tai tavaroita ei toimiteta lainkaan osapuolten välisen sopimuksen mukaisesti, ostaja voi sääntöjen mukaisesti pidentää tilauksen toteuttaimisen aikaa, irtisanoa sopimus taiv vaatia myyjältä korvausta.

Toteuttaiminen: Jos myyjä ei toimita tuotetta toimituspäivänä, ostaja voi pitää ostoksen voimassa ja asettaa kohtuullisen lisäajan toimittaakseen, jolloin myyjä voi toteuttaa sen.

Peruutus: Ostaja voi irtisanoa myyjän kanssa tehdyn sopimuksen, jos viivästyminen on merkittävä tai jos myyjä ei toimita tavaraa ostajan asettamassa lisäajan kuluessa. Ostaja ei kuitenkaan voi irtisanoa sopimusta lisäajan aikana, ellei myyjä ole ilmoittanut, että hän ei noudata määräaikaa.

Korvaus: Ostaja voi lisäksi vaatia korvausta vahingosta, joka aiheutuu myyjän viivästymisestä.  


13. Ostajan oikeudet vaurion sattuessa

Jos tuotteessa on vika, joka ei johdu ostajasta, ostaja voi, tilanteista riippuen, pyydä alennusta, valita korjauksen tai palautuksen, vaatia sopimuksen irtisanomista ja korvausta myyjältä.

Korjaus tai toimitus uudelleen: Jos tuotteessa on vika, ostaja voi vaatia myyjää korjaamaan vian tai toimittamaan vastaavan tuotteen uudelleen. Myyjä voi vastustaa ostajan vaatimusta, esimerkiksi jos vaatimuksen toteuttaminen on mahdotonta.

Myyjän on tehtävä korjaus tai toimitettava tuotteen uudelleen kohtuullisen ajan kuluessa. Korjaus tai uuden tuotteen toimitus toimitetaan veloituksetta ostajalle. Myyjä saa tehdä enintään kaksi yritystä korjata tai toimittaa saman tuotteen uudelleen, ellei ole erityisiä syitä, jotka tekevät uusista yrityksistä järkeviä.

Hinnanalennus: Jos vikaa ei korjata tai toimiteta uudelleen, ostaja voi vaatia suhteellista hinnanalennusta.

Peruutus: Hinnanalennuksen sijasta ostaja voi irtisanoa sopimuksen, paitsi jos vaurio on merkityksetön.

Korvaus: Ostaja voi myös vaatia korvausta taloudellisista menetyksistä, jotka aiheutuvat tuotteen viallisuudesta.

Ostajan on ilmoitettava valituksestaan myyjälle.

 

14. Myyjän oikeudet

Toteuttaminen: Jos ostaja ei maksa, myyjä voi ylläpitää ostoa ja vaatia, että ostaja maksaa. Jos tuotetta ei toimiteta, myyjä menettää oikeuden.

Irtisanominen: Jos ostaja ei maksa kohtuullisessa lisäajan kuluessa, myyjä voi irtisanoa sopimuksen. Myyjä ei kuitenkaan voi peruuttaa ostohinnan maksamisen jälkeen.

Korvaus: Myyjä voi vaatia ostajalta korvausta taloudellisista tappioista, joita hän kärsii ostajan sopimusrikkomuksista.

Jos ostaja ei nouda pakettia ja paketti palautuu varastoon, myyjä voi veloittaa toimituskuluja.

 

15. Takuu

Selly Home myy kaikkia tuotteita 2 vuoden takuulla. Myyjän tai valmistajan antama takuu antaa ostajalle oikeudet pakollisen lainsäädännön oikeuksien lisäksi.

 

16. Henkilökohtaiset tiedot

Ellei ostaja suostu johonkin muuhun, myyjä voi kerätä ja tallentaa vain henkilökohtaisia tietoja, jotka ovat välttämättömiä, jotta myyjä voi täyttää sopimuksen mukaiset velvoitteet. Alle 15-vuotiaan ostajan henkilökohtaisia tietoja ei voida saada, ellei myyjällä ole vanhempien tai huoltajien suostumusta.

Ostajan henkilökohtaisia tietoja saa paljastaa muille vain, jos myyjän on tarpeen jakaa niitä sopimuksen totetuttamiseksi tai lakisääteisissä tapauksissa.

Jos myyjä haluaa käyttää ostajan henkilökohtaisia tietoja muihin tarkoituksiin, esimerkiksi lähettää ostajalle mainoksia tai tietoja, jotka ylittävät sen, mikä on tarpeen sopimuksen täyttämiseksi, myyjän on hankittava ostajan suostumus sopimusta tehdessään. Myyjän on annettava ostajalle tiedot siitä, mihin henkilökohtaisia tietoja käytetään ja kuka käyttää henkilökohtaisia tietoja. Ostajan suostumuksen on oltava vapaaehtoista, ja se on annettava aktiivisella toiminnalla, esimerkiksi klikkaamalla kenttää.
Ostajan voi ottaa helposti yhteyttä myyjään, esimerkiksi puhelimitse (+4793989043) tai sähköpostilla (office@sellyhome.fi), jos on kysyttävää myyjän henkilökohtaisten tietojen käytöstä tai jos ostaja haluaa poistaa tai muuttaa henkilökohtaisia tietoja.

 

pixel