Kirjoittakaa meille

Tähdellä (*) merkityt kentät on täytettävä

 

Q&A

1. Kuinka pitkä on odotusaika?

Tavallisesti toimitusaika on 3-5 viikkoa. Eri huonekalujen toimitusajat voivat olla erilaiset. Yksittäinen toimitusaika ilmoitetaan aina tuotekuvauksen alaosassa.

2. Miksi toimitusaika on niin pitkä?

Teemme yhteistyötä useiden valmistajien kanssa kaikkialta Euroopasta. Se vie aikaa, ennen kuin korkealaatuiset huonekalusi valmistetaan ja toimitetaan sitten turvallisesti sinulle.

3. Kuinka voi tehdä valituksen tilauksestani?

Ilmoita vaurioituneista tai viallisista tuotteista valituslomakkeen kautta.

Kirjaudu sisään käyttäjätilillesi ja valitse "Lisää valitus" "Oma sivu" -välilehdeltä.

4. Voiko toimitusta lykätä?

Jos muutat tai olet lomalla ja olet huolissasi, että tilauksesi

toimitetaan, kun et ole kotona, voit ilmoittaa kommentissa tilauksessa, että

haluat, että tavarat toimitetaan tietyn päivämäärän jälkeen. Voit myös ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme tämän järjestämiseksi. Teemme parhaamme sopeutuaksemme.

5. Voiko muuttaa toimituspäivää?

Saatuasi toimituspäivän sisältävän sähköpostin sinulla on 24 tuntia aikaa aikatauluttaa uudelleen.

6.  Miten voi maksaa?

Voit maksaa kortilla (MasterCard, Visa, American Express), PayPalilla tai pankkisiirrolla.

7. Voiko maksaa saatuani tilauksensa?

Valitettavasti tämä ei ole mahdollista. Hyväksymme vain ennakkomaksut.

8. Onko sinulla fyysinen myymälä?

Ei, meillä ei ole enää fyysistä myymälää tai näyttöä. Toimimme vain verkkokaupana.

9. Voiko palauttaa tuotteen, jos ei pidä siitä?

Sinulla on oikeus palauttaa tilaus 14 päivän kuluessa sen vastaanottamisesta. Palautetun tuotteen on oltava käyttämätön.

10. Mitä tapahtuu, kun lähettään valituksen tuotteestansa?

Valituksen lisäämisen jälkeen otamme yhteyttä valmistajaan ja yritämme yhdessä löytää ongelmaan ratkaisu.

11. Miksi minun on lähetettävä valokuvia tuotteesta ja etiketistä?

Tarvitsemme valokuvia, jotta voimme arvioida vahingot oikein. Meidän on nähtävä, miltä vaurio näyttää, missä se on, ja kuinka vakava se on.

11. Miksi minun on merkittävä vaurioituneet osat käyttöoppaaseen?

Tuottajamme tarvitsevat nämä tiedot jokaisessa valituksessa. Lisäksi meidän on varmistettava, että lähetämme sinulle oikean varaosan.

13. Mitä pitäisi tehdä, jos tavara vahingoittuu kuljetuksen aikana?

Jos kuljetuksen aikana tuote on vaurioitettu, sinun on tehtävä valitus. Sitten autamme sinua ratkaisemaan vaikean tilanteen mahdollisimman pian.

14. Voiko saada alennusta?

Tarjoamme alennuksia, kun teet isoja ostoksia. Voi ottaa yhteyttä meihin ja kysyä.

15. Voiko maksaa Klarnalla tai Collector Bankilla?

Valitettavasti  tällä hetkellä ei ole mahdollista maksaa Klarnalla tai Collector Bankilla. Teemme töitä voidaksemme ottaa nämä maksutavat käyttöön mahdollisimman pian.       

16. Haluan peruuttaa tilaukseni. Kuinka tehdä sitä?

Voit peruuttaa ostoksen lähettämällä meille sähköpostia osoitteeseen office@sellyhome.fi. Liitä tilausnumerosi viestiin.           

17. Kuinka kauan alennukset kestävät?

Meillä ei ole tiettyä kampanjan pituutta. Jos ne ovat ajallisesti rajoitettuja, sivulta näkee kuinka paljon aikaa on jäljellä.

18. Minulla on maksuongelmia. Kuinka voin maksaa?

Jos sinulla on maksuongelmia, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

 

Asiakaspalvelutoimisto

Koko nimi: Selly Home sp.z.o.o

Osoite: Kwiatowa 29, 63600 Kepno (POLSKA)

Kauppias

Selly Home AS

Lundegeilen 16

, 4323 Sandnes

(NORGE)

Org nr : 920 847 390 MVA

Tlf: 4723967826

Numer EORI: PL619205032600000

Käy yhdessä myymälöistämme

Jos haluat noutaa tilauksesi itse tai nähdä valikoimamme, voit tehdä sen yhdessä monista myymälöistämme. Tarkista toimitusosoitteet ja -ajat, jotta voit valita tarpeisiisi parhaiten sopivan myymälän.

Katso myymälämme
Jatkamalla sivuston käyttöä muuttamatta asetuksiasi, hyväksyt evästeiden käyttämisen. Lue lisää täältä.
Kiinni
pixel